Subject: FW: Peningi-Raasiku kergliiklustee põhiprojekt
From: "Kersti / BIMAP" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 15:49:17 +0300

Tere

Saadame korrigeeritud projekti kooskõlastamisele.

Projekti saab alla laadida lingilt
<https://eebimap.sharepoint.com/:f:/s/BIMAP/Ej7B99BFhdRHsCNHTELM_d8B0MfdWA
IFOAbWgN4gydgHWw?e=bo53JD>  Põhiprojekt

Vastused on toodud allpool sinisega.

Kersti Junalainen

T: +372 56457201

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 153, Tallinn

 <https://bimap.ee/> https://bimap.ee/

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: Monday, September 23, 2024 8:02 AM
To: Kersti / BIMAP <[email-masked]>
Subject: Peningi-Raasiku kergliiklustee põhiprojekti

Tere,

Kuna projektlahendusega seotud valgustuse osa on esitaud meile
läbivaatamiseks 10.09. siis tagasiside projektlahendusele saame anda
lähipäevadel.

Saame momendil ennem valgustusprojektile seisukoha andmist Teile edastada
JJT projektiga seotud küsimused ja märkused:

1.	Liiklusmärke mitte projekteerida teepeenrasse vaid tee kõrvale.
Muudetud

2.	Tee nr 11314 ja 11301 ristmikul tahaks teada tausta, miks
otsustati projekteerida teeületuskoht bussitasku eest ehk miks ei peetud
võimalikuks teha see busssitasku tagant? Üks Transpordiameti nõue
eskiisprojekti staadiumis oli bussipeatuse teeületuskoht rajada sinna, kus
sõidutee ristlõige on kõige kitsam. Kavandada ületuskoht bussitasku tagant
oli projekteerija hinnangul ohtlikum, kuna siis jääks ületamine
sõiduteedede ristmiku alale. Lisaks oli edastatud lahendus juba Teie poolt
kooskõlastatud eskiisprojektis.

3.	JJT ei jätku teisel pool teed ehk mitte tähistada väikest
jalgteeeühendust nii nagu jätkuks. Liiklusmärgid eemaldatud

4.	Riigitee nr 11300 ja 11310 ristmikul näidatud saare pikendamine
ületuskoha rajamiseks.

1.	Projekt vaja esitada. Kas selle kohta on vaja eraldi projekti? Ja
kui nii, siis miks?
2.	Ei leia arvutusi liikluskoormuse prognoosi (Evaj) kohta. Edastatud
projekteerimistingimustes (nr 7.1-2/23/13195-2) ega ka sellest järgnevatel
aruteludel ei ole mainitud, et peab tegema liikluskoormuse prognoosi
arvutusi.
3.	Geoloogia, kuidas D-pinnas leiti? Geoloogia lisatud
LÄHTEMATERJALIDE alla
4.	Konstruktsioon on D-pinnasel, ca 3000AKÖL vajalikud arvutused
esitada kuidas see täpne paksus arvutati: Katendiarvutus lisatud
projektdokumentatsiooni.

Korrigeeritud projekt palume esitada uuesti kooskõlastamiseks e-posti
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.